Każdy planista spotkań rejestrujący się na wydarzenie, otrzymuje dostęp do platformy Meeting 15 z widokiem na wszystkich wystawców celem odbycia 12 spotkań obowiązkowych.
Po zalogowaniu do Meeting 15 meeting planner jest zobowiązany umówić 8 spotkań we wskazanym terminie, kolejne 4 spotkania umawiają wystawcy.
Przed rozpoczęciem wydarzenia każdy planista ma dostęp do swojej indywidualnej listy 12 spotkań B2B, w których jest zobowiązany uczestniczyć zgodnie z harmonogramem wydarzenia i wyświetlanym na ekranie zegarem, który odmierza kolejne rundy.
Każde spotkanie trwa 15 minut.
Po zakończeniu spotkań obowiązkowych odbywa się runda wolna (otwarta), w czasie której spotkania aranżuje się samodzielnie, bez określonego limitu czasu na rozmowę.
Regulamin i kary
Zanim się zarejestrujesz sprawdź regulamin. Twoja nieobecność czy brak informacji o spóźnieniu to strata dla partnerów, uczestników i organizatora.
Najbliższej edycji wydarzenia