Każdy planista spotkań rejestrujący się na wydarzenie, otrzymuje dostęp do platformy Meeting 15 z widokiem na wszystkich wystawców celem odbycia 12 spotkań obowiązkowych.
Po zalogowaniu do Meeting 15 meeting planner jest zobowiązany umówić 8 spotkań we wskazanym terminie, kolejne 4 spotkania umawiają wystawcy.
Przed rozpoczęciem wydarzenia każdy planista ma dostęp do swojej indywidualnej listy 12 spotkań B2B, w których jest zobowiązany uczestniczyć zgodnie z harmonogramem wydarzenia i wyświetlanym na ekranie zegarem, który odmierza kolejne rundy.
Każde spotkanie trwa 15 minut.
Po zakończeniu spotkań obowiązkowych odbywa się runda wolna (otwarta), w czasie której spotkania aranżuje się samodzielnie, bez określonego limitu czasu na rozmowę.
*Jesteś naszym gościem
Meeting plannerzy biorą udział w wydarzeniu MP Fast Date® na zasadach hosted buyers. Organizator zapewnia bezpłatnie: wyżywienie zgodnie z programem, program towarzyszący i nocleg dla osób spoza miasta, w którym odbywa się wydarzenie. Uczestnicy zobowiązują się w zamian do przestrzegania agendy, punktualności i udziału w spotkaniach B2B zgodnie z otrzymanym planem. Wszelkie zmiany w ww. kwestiach muszą zostać zaakceptowane przez organizatora, w przeciwnym razie organizator wydarzenia ma prawo obciążyć uczestnika opłatą organizacyjną zgodną z regulaminem, który każdy uczestnik podpisuje.
Powyższe zasady wynikają z regulaminu MP Fast Date®, akceptowanego każdorazowo podczas rejestracji na wydarzenie.
Regulamin i kary
Zanim się zarejestrujesz sprawdź regulamin. Twoja nieobecność czy brak informacji o spóźnieniu to strata dla partnerów, uczestników i organizatora.
Najbliższej edycji wydarzenia