Gdzie najlepiej zorganizować konferencję, kongres dla biznesu?

Wydarzenia takie jak konferencje firmowe, branżowe, prasowe, kongresy, konwenty są od lat standardem działań biznesowych wzmacniających wizerunek, integrujących branżę, współpracowników etc. Warto wybierać na nie miejsca, które pozwolą nam zoptymalizować koszty przy jednoczesnym utrzymaniu wysokich standardów. Jednym z takich obiektów jest hotel DoubleTree by Hilton Warsaw.

Ponad 5000 m2 powierzchni eventowej
Konferencje organizowane w DoubleTree by Hilton Warsaw należą do bardzo udanych i klienci bardzo często wracają z kolejnymi tego typu projektami. Jednym z wielu powodów, który wpływa na satysfakcję i zadowolenie z organizowanych wydarzeń, konferencji biznesowych, imprez integracyjnych, jest fakt, że hotel dysponuje największą w Warszawie i okolicach powierzchnią eventową ponad 5000 m2. Składa się na nią 20 sal konferencyjnych i największa w Europie sala balowa o powierzchni ponad 2000 m2. Taka infrastruktura pozwala na elastyczne dopasowanie do potrzeb organizatorów różnego typu eventów – konwentów na kilka tysięcy osób, jak i bardziej kameralnych wydarzeń takich jak spotkanie branżowe albo konferencja prasowa dla kilkudziesięciu uczestników. Dodatkowo do dyspozycji klientów w DoubleTree by Hilton Warsaw jest powierzchnia restauracji Garden z tarasem i dostępem do ogrodu mieszcząca 450 osób i klub Zazen Club & Lounge, w którym bawić się może 400 osób. (link https://www.doubletreewarsaw.pl/eventy/konferencje-i-eventy)

Profesjonalne wyposażenie
Cała powierzchnia eventowa w DoubleTree by Hilton Warsaw, każda z 20 sal konferencyjnych, sala balowa, jak i Zazen Club & Lounge oraz restauracja Garden z ogrodem i tarasem są wyposażone w niezbędne podczas organizacji wydarzeń sprzęty. Nagłośnienie firmy BOSE, ekrany, stoły, krzesła, kanały kablowe, mediaporty, a także klimatyzację, wentylację i bezawaryjne Wi-Fi etc. Wszystko to pozwala na dowolną aranżację wynajmowanej przestrzeni i przygotowanie wydarzenia zgodnie z najwyższymi standardami w branży.

Baza noclegowa dla gości konferencji
DoubleTree by Hilton Warsaw dysponuje 359 pokojami i apartamentami, w których nocować może jednocześnie 720 osób. To szczególnie ważne przy organizacji wydarzeń, na które zapraszane są osoby zza granic albo z innych miast w Polsce. Wydarzenia dwu, lub kilkudniowe zwykle dobrze, gdy odbywają się w tym samym miejscu, w którym uczestnicy konferencji, kongresu targów nocują, bo to pozwala na optymalne wykorzystanie czasu, bez konieczności marnowania go na dojazdy, parkowanie etc. Przy wynajmie sal konferencyjnych w DoubleTree by Hilton Warsaw organizatorzy zwykle mogą liczyć na specjalne oferty cenowe na wynajem pokoi dla uczestników planowanych konferencji, wydarzeń, imprez integracyjnych, jubileuszy etc.

Spotkania plenerowe
DoubleTree By Hilton Hotel & Conference Centre to idealne miejsce do organizacji pikników, koncertów i tzw. imprez na zielonej trawce. Pięknie zagospodarowany, olbrzymi ogród ze starodrzewem, ozdobnymi krzewami, soczyście zielonym trawnikiem i malowniczym oczkiem wodnym będzie odpowiednim miejscem na spotkanie, event czy piknik nawet dla 700 osób. Ogród o powierzchni ok. 7000 m2 posiada 2 utwardzone ścieżki, utwardzoną przestrzeń, która może zostać wykorzystana pod budowę sceny czy innego rodzaju ekspozycji plenerowej, a także wszystkie niezbędne przyłącza elektryczne. Dodatkowym atutem jest zadaszony taras o powierzchni 356 m2 z miejscem do grillowania, który pozwala na organizację wydarzeń bez obawy o pogodę. Natomiast dostęp do tarasu i ogrodu z restauracji Garden, z sali Private Dinning Room oraz foyer sali balowej pozwala wykorzystać te powierzchnie jako back up w przypadku załamania się pogody i konieczności przeniesienia eventu pod dach.