MP FAST DATE® KROK PO KROKU

Każdy wystawca rejestrujący się na wydarzenie, po wypełnieniu formularza otrzymuje FV Vat. W określonym przez organizatora czasie dostaje dostęp do platformy Meeting 15 z widokiem na wszystkich planistów oraz kalendarzem spotkań. Po zalogowaniu do Meeting 15 wystawca posiada już kalendarzu 8 spotkań i jest zobowiązany umówić jeszcze 4 spotkania.

Przed rozpoczęciem wydarzenia każdy wystawca ma dostęp do swojej indywidualnej listy 12 spotkań B2B, w których jest zobowiązany uczestniczyć zgodnie z harmonogramem wydarzenia i wyświetlanym na ekranie zegarem, który odmierza kolejne rundy.

Każde spotkanie trwa 15 minut.
 

Po zakończeniu spotkań obowiązkowych odbywa się runda wolna (otwarta), w czasie której spotkania aranżuje się samodzielnie, bez określonego limitu czasu na rozmowę.

 
Chcesz dowiedzieć się więcej?   ZOBACZ MP FAST DATE® FACT SHEET
 
 

WARUNKI UDZIAŁU

Koszt udziału: 2750 zł netto

Każda firma biorąca udział w wydarzeniu otrzymuje:

  • Stanowisko do spotkań w czasie części biznesowej (stół, krzesła, podłączenie do energii elektrycznej, wi-fi)
  • Indywidualną listę 15-minutowych spotkań B2B z organizatorami eventów i konferencji (min. 12 spotkań gwarantowanych)
  • Dodatkowy czas do samodzielnego aranżowania spotkań
  • Dostęp do wydarzenia i zaplanowanych spotkań w aplikacji Meeting15
  • Opis usługi w aplikacji
  • Udział w warsztatach edukacyjnych
  • Listę kontaktową wszystkich planistów (również tych spoza listy spotkań)
  • Certyfikat uczestnictwa
  • Przerwy kawowe, lunch, wieczorny networking
  • Rabat na nocleg w hotelu*
  • Dla chętnych: możliwość promocji oferty poprzez udział w konkursie wiedzy dla planistów (planiści będą odpowiadali w aplikacji Meeting15 na pytania dotyczące Państwa ofert, będą ufundowane przez Państwa upominki)
Powyższe świadczenia dla maksymalnie 2 przedstawicieli firmy. Liczba osób nie wpływa na cenę udziału w wydarzeniu

 



Partnerzy

Najbliższej edycji wydarzenia